segunda-feira, 2 de abril de 2012

Stradivarius April 2012 Lookbook *

















10 comentários:

  1. Gosto tanto dos conjuntos, principalmente os vestidos!!

    http://atfashionsmercy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  2. Gosto particularmente de algumas peças, como o primeiro vestido, a clutch preto e bronze, e todas as saias!! :D

    ResponderEliminar
  3. Adorei os conjuntos, fiquei mesmo apaixonada!

    ResponderEliminar
  4. Gosto TANTO de algumas peças, mas estou em poupanças :( só posso mesmo ver!

    Beijinho

    ResponderEliminar
  5. Lovely blog :) I would love to see much of your post! I hope we could follow each other.

    Let me know once you followed me in google friend connect and I will follow right back.

    -xoxo-
    senyoritalakwachera.com

    ResponderEliminar
  6. Stradivarius is great these season!! really really great!
    Thanks for your comment! I invite you to participle on my worldwide giveaway contest!! You can win a really cool watch!!
    Kisses!

    www.marilynsclosetblog.com

    ResponderEliminar
  7. Amo a coleção da Stradivarius , fiquei apaixonada por aquele vestido preto transparente é LINDO DE MORRER
    :)

    Beijinhos



    http://carolinaspinolastreetstyle.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  8. What a great inspiration!! Really a beautiful collection! Especially the Outfits with the blue dresses and the coloured pants! I love these colours!! Wow!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    ResponderEliminar